در این مقاله به خرید باتری ماشین پژو 405 می پردازیم.
باتری مناسب برای این خودرو 66 و 74 آمپر می باشد که شما به راحتی می توانید از باتری های موجود در باتری کار که شامل سپاهان باتری – صبا باتری و برنا باتری می باشد استفاده نمایید که در ادامه طریق سفارش باتری از باتری کار توضیح داده شده است.
مقدمه
معرفی خودروی پژو 405
پژو ۴۰۵ ساخت کشور فرانسه، نسل پنجم از سری چهار (سدان متوسط) شرکت پژو است که در سال ۱۹۸۷ تولید آن آغاز و در سال ۱۹۹۶ در اروپا تولید آن پایان یافت. این خودرو توسط تیم طراحی خودروی پینینفارینا ایتالیا طراحی شد که در سال ۱۹۸۸، دقیقاً یک سال پس از تولیدش، برنده بهترین خودروی اروپا شد.
این خودرو سالها در ایران تولید میشد اما به دلایل فناوری قدیمی، استهلاک، مصرف سوخت بالا و تولید محصولات جدید در خرداد ۱۳۹۹ توقف تولید شد.
پژو ۴۰۵ برای نخستین بار در سال ۱۹۸۷ میلادی توسط شرکت پژو در فرانسه تولید شد و ۱ سال بعد، در سال ۱۹۸۸ میلادی، عنوان بهترین خودروی سال اروپا را به خود اختصاص داد.
شرکتهای خودروسازی داخلی، برای رهایی از دست پیکان که طراحی بسیار قدیمی داشت و تکنولوژی ساخت آن هم از رده خارج شده بود، تصمیم گرفتند سرمایهگذاری جدیدی روی یک خودروی جدید مانند پژو ۴۰۵ انجام بدهند. به همین دلیل، خط جدید تولید پژو ۴۰۵ در سال ۱۳۶۹ به وسیله رئیسجمهور وقت ایران کلید خورد و از همان سال، کار مونتاژ و تولید این خودرو به همراه مدلهای دیگری از سواری پژو در ایران آغاز شد. از سال ۱۳۷۳ شرکت ساپکو، ساخت داخلی قطعات ۴۰۵ را آغاز کرد و موفق شد تا سال ۱۳۷۷ بیش از ۷۰ درصد از قطعات این خودرو را تولید کند و به این ترتیب، نیاز به واردات این قطعات با قیمت بیشتر از کشور فرانسه را کاهش دهد.
پژو ۴۰۵ علاوه بر فرانسه، در دیگر کشورها هم تولید میشد.
اتاق جادار و بزرگ این خودرو، یکی از دلایل محبوبیت آن است. ۴۰۵، در برابر جریان هوا مقاومت ناچیزی (با ضریب ۳۱ درصد) دارد که این هم یکی دیگر از مزایای آن بهشمار میرود.
سامانه تعلیق جلوی ۴۰۵ مک فرسون میباشد که به صورت جداگانه عمل میکنند که این ویژگی باعث چسبندگی بهتر ماشین در جاده و مخصوصاً پیچها میشود و در نتیجه، سرنشینان آرامش بیشتری را هنگام سفر تجربه میکنند.
سامانه فرمان پژو ۴۰۵، دنده شانهای است؛ یعنی راننده میتواند برحسب قد خودش آن را بالا و پایین ببرد و تنظیم کند.
پژو ۴۰۵ در دو مدل GL و GLX به بازار ایران عرضه شدهاست.
انواع مدلهای پژو ۴۰۵ در فرانسه که به صورت سدان و استیشن بوده و موتور به صورت عرضی در امتداد پلوسها نصب گشتهاست. در سالهای گذشته پژو با موتور ۱٫۴ لیتری نیز تولید میگشت ولی به دلیل محدودیتهای کنترل گازهای خروجی از اگزوز این موتور از روی اتاق ۴۰۵ حذف گردید. سال ۱۹۹۵ پژو با موتورهای تکنولوژی بالا و راندمان خوب به بازار عرضه میشد، از جمله موتور ۱٫۸ لیتری با قدرت ۱۰۱ اسب بخار و تورک ۱۵۳ نیوتن متر، موتور دو لیتری با ۱۲۱ قوه اسب و ۱۷۶ نیوتن متر که همگی مدلهای نامبرده به صورت ۲ سوپاپ برای هر سیلندر یعنی ۱۶ سوپاپ میباشد. در ردیفهای بالاتر موتورهای چهار سوپاپ ۲ لیتری با ۲ میل سوپاپ بالایی با ۱۶۵ اسب قدرت و ۱۸۳ نیوتن متر و همچنین موتورهای اخیر با کمک سامانه توربو ام-آی ۱۶ قدرت خود را به ۱۹۶ اسب بخار و ۱۹۶ نیوتن متر و رینگهای ۱۶ اینچی و لاستیکهای ۲۰۵ خود که تی۱۶ نامیده میشود با ۲۲۰ اسب بخار قدرت و ۴ چرخ متحرک ۴×۴، میتواند شتاب صفر تا صد خود را به ۵٫۵ ثانیه برساند و حداکثر سرعت ۲۶۰ کیلومتر را به دست آورد که مدل شهری میباشد پژو ۴۰۵ همچنان با موتور دیزل ۱۹۰۵ سی سی نیز عرضه شده که مدل معمولی با قدرت ۶۸ اسب بخار و مدل توربو با ۹۰ اسب بخار خودرو میباشند.[۴][۵][۶]
در ایران چندین خودرو بر اساس پلت فرم پژو ۴۰۵ تولید میشود. پژو پارس یا پژو پرشیا فیس لیفتی از پژو ۴۰۵ است که در آن در بخشهای سپر جلو و عقب، جلوپنجره، در کاپوت، چراغهای جلو و عقب و در صندوق عقب نسبت به ۴۰۵ تغییر بافتهاست. پژو آردی هم خودرویی شبیه به مدلهای پیش از فیس لیفت ۴۰۵ بود که با موتور پیکان و محور محرک عقب عرضه میشد. مدل ارتقا یافته آن نیز پژو روآ نام دارد که در سال ۸۵ و در ابتدا با نام آردیایکس عرضه میشد.
سمند؛ که به عنوان اولین خودروی ملی ایران شناخته میشود نیز خودرویی بر مبنای پلت فرم پژو ۴۰۵ است و در ابتدا قرار بود جانشین پیکان شود.
ایران خودرو مدلهای زیر را بر اساس پژو ۴۰۵ تولید میکند
پژو ۴۰۵ GL/GLX ابتدا با موتور ۱٫۶ لیتری و پس از آن ۱٫۹ لیتری ۸ سوپاپ کاربراتوری که تولید آن در سال ۲۰۰۲ متوقف شد.
پژو ۴۰۵ GLX با موتور ۱٫۸ لیتری ۸ سوپاپ انژکتوری که از سال ۸۲ تا سال ۹۹ تولید میشد.
پژو ۴۰۵ GLI:مدل کم آپشن تر GLX که در سالهای ۸۳ تا ۸۶تولید میشد.
پژو ۴۰۵ SLX:مدل بروزرسانی شده پژو ۴۰۵ و جایگزین رسمی پژو ۴۰۵gli درسال ۸۶ و پژو روآ در سال ۹۰ که با تغییراتی در نمای خارجی و داخلی و موتور ۱٫۶ لیتری تییو۵ از سال ۱۳۸۶ عرضه میشود.
پژو پارس:فیس لیفت پژو ۴۰۵ در بخشهای سپر جلو و عقب، جلوپنجره، در کاپوت، چراغهای جلو و عقب و در صندوق عقب، خود پارس در ۴ مدل مختلف عرضه میشود:
معمولی، که از سال ۹۰ به بعد با نام پژو پارس سال شناخته میشود. این مدل با موتورهای ۱٫۸ و ۱٫۹ لیتری عرضه میشود
LX، که با موتور ۱٫۶ لیتری تییو۵ عرضه میشود.
ELX، با ۲ موتور ۱٫۸ لیتری ۸ سوپاپ و ۱۶ سوپاپ عرضه میشود.
پژو پارس اتوماتیک، در اوایل با موتور ۱٫۸ لیتری و به تازگی با موتور ۱٫۶ لیتری عرضه میشود
پژو آردی و پژو روآ: هردو خودرو با ظاهر ۴۰۵ و موتور ۱٫۶ لیتری پیکان عرضه میشوند.
سمند/سمند سورن/دنا و دنا پلاس: خودروهای ملی ایران که با پلت فرم، گیربکس و موتور (در مدل سمند) پژو ۴۰۵ عرضه میشوند.
وانت آریسان: علیرغم اینکه با نشان تجاری ایران خودرو عرضه میشود ولی شباهتهای ظاهری آن با پژو ۴۰۵ انکار ناپذیر است.
1. کشور سازنده باتری ماشین
2. شرکت سازنده باتری
3. نوع اتمی یا اسیدی بودن باتری
4. ظرفیت آمپراژ
5. تاریخ اعتبار گارانتی
6. تاریخ سال ساخت
مهم ترین مزیتی که باتری کار در تعویض باتری ماشین در محل دارد، عدم حمل یک وسیله سنگین به نام باطری ماشین است. علاوه بر این باعث صرفه جویی در وقت نیز می شود. اما این کار مزیت های دیگری نیز دارد که به ما را از دیگران متمایز می سازد:
· سفارش تلفنی
با تماس با شماره های 8-02188540536 می توانید به صورت تلفنی با کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید و بهترین باطری ماشین مناسب خودرو خود را سفارش دهید.
· نصب و ارسال رایگان در محل
بعد از سفارشانواع باتری ماشین با برند های سپاهان باتری، صبا باتری، برنا باتری و ... باطری ماشین باتری کار از نزدیک ترین فروشگاه سمت شما باتری را ارسال کرده و نهایت تا 40 دقیقه دیگر کارشناسان ما نزد شما هستند.
· تست دینام و برق خودرو
کارشناسان ما با قرار گرفتن در محل اولین کار را تست دینام و برق خودرو می دانند زیرا چنانچه مشکل از دینام خودرو باشد باید در اسرع وقت مشکل را برطرف کنند و بعد به نصب باتری بپردازند.
· پرداخت در محل
یکی از مهم ترین مزیت سفارش از باتری کار پرداخت در محل است به این دلیل که شما عزیزان بتوانید با خیالی آسوده باطری را سفارش دهید و از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.
باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه خرید باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو تیگو 5 کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.
در این مقاله به باتری ماشین پژو 2008 می پردازیم.
باتری مناسب برای این خودرو 60 آمپر می باشد که شما به راحتی می توانید از باتری های موجود در باتری کار که شامل سپاهان باتری – صبا باتری و برنا باتری می باشد استفاده نمایید که در ادامه طریق سفارش باتری از باتری کار توضیح داده شده است.
مقدمه
معرفی خودروی پژو 2008
پژو ۲۰۰۸ یک خودروی کراس اوور کوچک تولیدشده توسط شرکت پژو فرانسه است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در نمایشگاه خودرو ژنو از آن رونمایی شد. بنابر تصمیم پژو مبنی بر عدم تولید ۲۰۸ اسدبلیو، این خودرو به عنوان جایگزین خودروی پژو ۲۰۷ اسدبلیو معرفی شد. این خودرو با کد A94 و بر روی پلت فرم PF1 طراحی و توسعه یافتهاست و دارای قطعات الکترونیکی مشترک با پژو ۲۰۸ میباشد و با گیربکسهای ۵ و ۶ دنده دستی و ۴ تا ۶ دنده اتوماتیک عرضه میشود.
پژو ۲۰۰۸ یک خودروی کراس اوور براساس پژو ۲۰۸ میباشد. پژو در پایان آوریل سال ۲۰۱۲، در نمایشگاه خودروی پکن از کانسپت Urban Crossover رونمایی کرد. سپس در همان سال در نمایشگاه خودروی پاریس، همان کانسپت با نام کانسپت پژو ۲۰۰۸ معرفی شد.
پژو ۲۰۰۸ در چهار کارخانهیپژو در مولوز فرانسه، ووهان چین، پورتو رئال برزیل (از ۲۰۱۵) و تهران ایران (از ۲۰۱۷) تولید میگردد که از بین این کارخانهها، ۷۳٪ تولید پژو ۲۰۰۸ مربوط به سایت تولیدی در مولوز فرانسه میباشد که همین امر باعث میشود این خودرو به نشان Origine France Garantie[۱] دست یابد.
پژو ۲۰۰۸ فاز یک
در سال ۲۰۱۵، یک نسخهٔ ویژه از پژو ۲۰۰۸ با نام Urban Cross در دسترس بود که بیشترین سطح امکانات را ارائه میداد و دارای تنوع موتور فراوانی بود.
در برزیل، پژو از دو کانسپت از پژو ۲۰۰۸ و پژو ۲۰۸ با نامهای Pyrit و Kyanit رونمایی کرد که وجه تمایز کانسپت ۲۰۸Pyrit از نمونهٔ اصلی، رنگ ترکیبی مشکی-مسی مات، چراغهای دی لایت، راهنماهای ال ای دی، اگزوز متفاوت و رینگهای خاص بود. همچنین کانسپت ۲۰۰۸Kyanit دارای بدنه با رنگ ترکیبی مشکی-آبی، رینگهای ۱۸ اینچی و اگزوز دوگانه بود.
در ۱۸ فوریه سال ۲۰۱۶، پژو از ۲۰۰۸ فیس لیفت شده تحت نام فاز دوم، در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرد. پژو ۲۰۰۸ جدید علاوه بر تفاوت در چهره، از امکانات جدیدتر و موتورهای با سطح تکنولوژی بالاتر و استانداردهای آلایندگی بسیار بالاتر بهره میبرد.
تولید انبوه فاز دوم این خودرو با داخلیسازی ۳۰٪ به همراه صادرات ۳۰٪ی تولیدات، در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲ می ۲۰۱۷ میلادی) در ایران، در شرکت ایکاپ آغاز شد.
پژو ۲۰۰۸ جوایز بسیار دیگری را نیز از آن خود کردهاست که از آنها میتوان به جوایز خودروی سال ۲۰۱۴ از دید دو مجله ویژه بانوان اسپانیا به نامهای Elle و Mujer Hoy اشاره نمود.
موتورها
پژو ۲۰۰۸ در ایران، با پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو THP163 دارای قدرت ۱۶۳ اسب بخار در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و با حداکثر گشتاور ۲۴۰ نیوتون-متر که در دور موتور ۱۴۰۰ دور بر دقیقه حاصل میشود، ارائه میگردد.[۳] مصرف سوخت بنزین پژو ۲۰۰۸ در مدل ۱.۶ لیتری توربوی ۱۶۳ اسب بخاری در هر ۱۰۰ کیلومتر در جاده ۴.۹ لیتر، در شهر ۹.۸ لیتر و ترکیبی ۶.۷ لیتر گزارش شدهاست.
فیس لیفت
در ۱۸ فوریه سال ۲۰۱۶، پژو از ۲۰۰۸ فیس لیفت شده تحت نام فاز دوم، در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرد. پژو ۲۰۰۸ جدید علاوه بر تفاوت در چهره، از رنگ بندی متنوع تر، امکانات جدیدتر و موتورهای با سطح تکنولوژی بالاتر و استانداردهای آلایندگی بسیار بالاتر بهره میبرد.
در داخل خودرو، تجهیزات داخلی جدید به همراه تزیینات غیرمعمول و جدید در خودرو ایجاد شدهاست. همچنین تکنولوژیهای جدیدی همچون سیستم جلوگیری از برخورد (Active City Brake)، دوربین دید عقب و صفحه نمایش لمسی جدید با قابلیت screen mirroring (اتصال گوشی تلفن هوشمند به خودرو و استفاده از صفحه نمایش خودرو به عنوان صفحه نمایش تلفن همراه) در این فاز به خودرو افزوده شدهاند. در این فیس لیفت، مدل GT Line که دارای بالاترین سطح تجهیزات و موتور میباشد نیز به سبد مدلهای پژو ۲۰۰۸ افزوده شد.
پژو ۲۰۰۸ داکار یک نسخه از پژو ۲۰۰۸ میباشد که توسط پژو اسپورت در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و در بین سالهای ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ به تعداد بسیار محدود تولید شد. پژو پس از ۲۵ سال دوری از مسابقات رالی داکار، با این خودرو در سال ۲۰۱۵ و توسط تیم پژو-توتال به این مسابقات بازگشت. پژو ۲۰۰۸ داکار، علیرغم استفاده از تک دیفرانسیل عقب، توانست در سال ۲۰۱۶ مقام قهرمانی این مسابقات را برای پژو به ارمغان بیاورد. این خودرو از معدود خودروهای تک دیفرانسیل در تاریخ مسابقات رالی داکار محسوب میشود که با کمک تکنولوژی پیشرفته در تعلیق و موتور توربو دیزل ۳۵۰ اسبی و بدنه فوق سبک، توانست بزرگان این مسابقات اعم از مینی (قهرمان ۱۱ سال پیاپی رالی داکار تا سال ۲۰۱۵) و تویوتا را پشت سر بگذارد. تیم پژو-توتال با ۴ خودروی ۲۰۰۸ داکار در این مسابقات شرکت کرد که رانندگی این خودروها را استفان پیترهانسل، کارلوس ساینز، سباستین لوب و سیریل دسپره بر عهده داشتند و در نهایت استیفان پیترهانسل با ثبت زمان ۴۵:۲۲:۱۰ توانست عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. این خودرو در سال ۲۰۱۷ با پژو ۳۰۰۸ داکار جایگزین شد.
1. کشور سازنده باتری ماشین
2. شرکت سازنده باتری
3. نوع اتمی یا اسیدی بودن باتری
4. ظرفیت آمپراژ
5. تاریخ اعتبار گارانتی
6. تاریخ سال ساخت
مهم ترین مزیتی که باتری کار در تعویض باتری ماشین در محل دارد، عدم حمل یک وسیله سنگین به نام باطری ماشین است. علاوه بر این باعث صرفه جویی در وقت نیز می شود. اما این کار مزیت های دیگری نیز دارد که به ما را از دیگران متمایز می سازد:
· سفارش تلفنی
با تماس با شماره های 8-02188540536 می توانید به صورت تلفنی با کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید و بهترین باطری ماشین مناسب خودرو خود را سفارش دهید.
· نصب و ارسال رایگان در محل
بعد از سفارشانواع باتری ماشین با برند های سپاهان باتری، صبا باتری، برنا باتری و ... باطری ماشین باتری کار از نزدیک ترین فروشگاه سمت شما باتری را ارسال کرده و نهایت تا 40 دقیقه دیگر کارشناسان ما نزد شما هستند.
· تست دینام و برق خودرو
کارشناسان ما با قرار گرفتن در محل اولین کار را تست دینام و برق خودرو می دانند زیرا چنانچه مشکل از دینام خودرو باشد باید در اسرع وقت مشکل را برطرف کنند و بعد به نصب باتری بپردازند.
· پرداخت در محل
یکی از مهم ترین مزیت سفارش از باتری کار پرداخت در محل است به این دلیل که شما عزیزان بتوانید با خیالی آسوده باطری را سفارش دهید و از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.
باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه خرید باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو تیگو 5 کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.
در این مقاله به خرید باتری ماشین پژو 206 می پردازیم
باتری مناسب برای خودروی 206 در سالهای پایین تر از 93 باتری 50-55-60 آمپر است ولی در 206 های مدل 93 به بعد باتری 50 آمپر سایز کوچک است.
پژو ۲۰۶ (به انگلیسی: Peugeot 206) یک خودروی سواری تولید شرکت پژو است و با ۶ تیپ تولید و عرضه شدهاست. تولید این خودرو در سال ۱۹۹۸ آغاز و در سال ۲۰۱۰ در بیشتر کشورهای جهان متوقف شد.
زمینه تجاری
بیش از ۸۵ درصد تولید پژو ۲۰۶ در فرانسه به صادرات اختصاص مییافت و ۱۴۵ بازار صادراتی در اختیار داشت، بیشترین فروش این محصول در کشورهای فرانسه (۱٫۱میلیون)، انگلستان (۵۴۰ هزار)، اسپانیا (۴۰۰ هزار)، ایتالیا (۴۶۵ هزار) و آلمان (۳۳۱ هزار) بود و همچنین با داشتن ۴ کارخانه (بجز ۲ کارخانه در فرانسه) تولید و مونتاژ ۲۰۶ در کشورهای انگلستان، ایران، برزیل و آرژانتین از مرز ۳۱۰۰ دستگاه در روز گذشت.
مدلها
هاچبک سه در
هاچبک پنج در
استیشن (اسدبلیو)
کوپه روباز (سیسی)
جیتیآی سه در
آرسی (جیتیآی ۱۸۰) سه در
صندوقدار (اسدی)
سیتروئن سی۲
+۲۰۶
دبلیوآرسی (رالی)
پژو ۲۰۶ صندوقدار ساخت ایران
پنجمین مدل پژو ۲۰۶ با همکاری پژو و ایرانخودرو و با نام پژو ۲۰۶ اسدی یا پژو آریان تولید شدهاست. این خودرو در سال ۲۰۰۶ رونمایی شد. صندوق عقب کوچک ۲۰۶ علت اصلی رفتن به سمت تولید این خودرو بود حجم صندوق این خودرو ۳۸۵ لیتر است و از طریق ایران به ترکیه، روسیه و الجزایر صادر میشد. نام SD در واقع مخفف کلمه sedan است. این خودرو یکی از محصولات شرکت ایران خودرو واقع در تهران است و در تیپهای مختلفی به بازار وارد شد و با توجه به تیپ و آپشن استفاده شده در خودرو در قیمتهای مختلفی مورد خرید و فروش واقع میشد. تولید این خودرو در اکتبر ۲۰۰۸ در آمریکای جنوبی و با نام "Passion 207" آغاز گردید. همچنین در بازارهای چین و مالزی این خودرو با نام ۲۰۷ به فروش رسید.
نمای روبرو
این خودرو (که در واقع فیس لیفتی بر روی شاسی و پلت فرم پژو ۲۰۶ محسوب میشود) در سال ۲۰۰۹ توسط پژوی برزیل طراحی شد و برای آن دو موتور ۱۱۰۰cc TU1JP و ۱۴۰۰cc TU3JP در اروپا در نظر گرفته شد. در اواخر همان سال ایران خودرو از آن به عنوان خودرویی جدید با پیشرانه ۱۶۰۰cc TU5JP و با نام «پژو ۲۰۷i» رونمایی نمود. نام این خودرو در اروپا +۲۰۶ و در آمریکای لاتین 207Compact میباشد. تجهیزات آن در ایران مطابق با تجهیزات پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و ۶ است.
تغییرات این خودرو نسبت به پژو ۲۰۶ به ۶ قسمت «سپر جلو، کاپوت، گلگیرهای جلو، چراغهای جلو، سپر عقب و در نهایت داشبورد» محدود میشود.[۳] تولید این خودرو نهایتاً در اروپا در سال ۲۰۱۲ و در ایران در سال ۱۳۹۱ و در پی تشدید تحریمهای علیه ایران متوقف شد.
اما در سال ۱۳۹۵ پیش فروشهای این خودرو به صورت ایرانیزه آغاز شد و با تغییراتی مثل تغییر گرافیک چراغها، تغییر طراحی آینهها، اضافه شدن مانیتور مولتی مدیا و تغییر طرح غربیلک فرمان و… میتوان اشاره کرد و این خودرو تولیدش پس از وقفه ای چندساله ادامه یافت. ایران خودرو همچنین در سال ۹۶ اقدام به تولید نسخه صندوقدار این خودرو گرفت. این نسخه طبق ادعای این شرکت با سرمایهگذاری ۵۵ میلیاردی تولید گشتهاست. البته که این خودرو پیشتر هم در بازار برزیل تحت نام 207 Passion عرضه شدهاست. لازم است ذکر شود که پلت فرم این خودرو همان ۲۰۶ اسدی است و از نظر امکانات هم تمامی امکانات موجود در ۲۰۷ به همراه بالچه عقب و فرمان برقی را دارد که نسبت به تیپ فول آپشن ۲۰۶ اسدی (V8) امکانات بیشتری دارد.
در سال ۲۰۰۶ گروه پیاسای تصمیم گرفت که با اجرای تغییراتی بر روی شکل و شمایل خودروی پژو ۲۰۶ نسخهای از سیتروئن سی۲ را به صورت اختصاصی برای بازار چین عرضه کند. این ابتکار برای گروه پیاسای تازه نبود چرا که پیش از این هم همین گروه با اجرای تغییراتی در شکل ظاهری خودروی پژو ۱۰۴ اقدام به عرضه خودروی سیتروئن الانای نمود. مشخصات فنی و موتوری این خودرو با توجه به این که در کارخانه سیتروئن چین مونتاژ میشود هیچگونه شباهتی به نسخههای اروپایی سیتروئن سی۲ ندارد.
1. کشور سازنده باتری ماشین
2. شرکت سازنده باتری
3. نوع اتمی یا اسیدی بودن باتری
4. ظرفیت آمپراژ
5. تاریخ اعتبار گارانتی
6. تاریخ سال ساخت
مهم ترین مزیتی که باتری کار در تعویض باتری ماشین در محل دارد، عدم حمل یک وسیله سنگین به نام باطری ماشین است. علاوه بر این باعث صرفه جویی در وقت نیز می شود. اما این کار مزیت های دیگری نیز دارد که به ما را از دیگران متمایز می سازد:
· سفارش تلفنی
با تماس با شماره های 8-02188540536 می توانید به صورت تلفنی با کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید و بهترین باطری ماشین مناسب خودرو خود را سفارش دهید.
· نصب و ارسال رایگان در محل
بعد از سفارشانواع باتری ماشین با برند های سپاهان باتری، صبا باتری، برنا باتری و ... باطری ماشین باتری کار از نزدیک ترین فروشگاه سمت شما باتری را ارسال کرده و نهایت تا 40 دقیقه دیگر کارشناسان ما نزد شما هستند.
· تست دینام و برق خودرو
کارشناسان ما با قرار گرفتن در محل اولین کار را تست دینام و برق خودرو می دانند زیرا چنانچه مشکل از دینام خودرو باشد باید در اسرع وقت مشکل را برطرف کنند و بعد به نصب باتری بپردازند.
· پرداخت در محل
یکی از مهم ترین مزیت سفارش از باتری کار پرداخت در محل است به این دلیل که شما عزیزان بتوانید با خیالی آسوده باطری را سفارش دهید و از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.
باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه خرید باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو تیگو 5 کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.